آیا می توانم بالا کراتینین باعث خارش پوست و بی حسی در پاها

دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم بالا کراتینین باعث خارش پوست و بی حسی در پاها

آیا می توانم بالا کراتینین باعث خارش پوست و بی حسی در پاها

آیا می توانم علت کراتینین بالا خارش پوست و بی حسی در LegsCreatinine، حاصل از کراتین در عضله است و به طور معمول از بدن توسط kidneys.High کراتینین فیلتر با کاهش کلیه function.When کلیوی دچار اختلال در ارتباط است ، یک میزبان از علائم ظاهر خواهد شد. آیا می توانم کراتینین بالا باعث خارش پوست و بی حسی در پا ؟

در حالی که کراتینین بالا است با خارش پوست و بی حسی در پاها به طور مستقیم در ارتباط نیست، برخی از بیماران کلیوی می تواند این دو شرایط را تجربه کنند. دلیل این است که سطوح بالایی از مواد معدنی خاصی ایجاد در بدن و برخی از سیستم های بدن می تواند نقش داشته است .

خارش پوست در بیماری های کلیوی

خارش پوست جلوه ای بسیار رایج در کلیه disease.The مقصر اصلی این وضعیت است سطوح بالایی از فسفر در bloodstream.Phosphorus است یک ماده معدنی مهم در نگه داشتن استخوان healthy.However ، زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد درست ، فسفر اضافی در تجمع می یابد خون، در نتیجه در خارش پوست .

بی حسی در پاها در بیماری های کلیوی

بی حسی در پاها در بیماری های کلیوی است و عمدتا به نفروپاتی محیطی اورمی با توجه به ساختمان بالا از مواد زائد متابولیک و toxins.It به طور عمده در میان آن دسته از بیماران با GFR زیر 12ml/min رخ می دهد نسبت داده شده است. در مورد جدی ، بیماران ممکن است از از دست رفتن کل حس رنج می برند و حتی مشکل در راه رفتن نرمال .

به طور کلی، کراتینین بالاتر ، سطوح بالاتری از سموم و مواد زائد در bloodstream.In این مورد ، خارش پوست و بی حسی در پاها تبدیل خواهد شد جدی تر.

چگونه برای از بین بردن خارش پوست و بی حسی در پاها در نارسایی کلیه ؟

همانطور که خارش پوست و بی حسی در نتیجه پا از سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن ، دیالیز می تواند شرایط با از بین بردن مواد مضر از خون را کاهش دهد. با این حال ، دیالیز دارای هیچ اهمیت در بهبود عملکرد کلیه در تمام .

برای کنترل شرایط به طور کامل و اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء کلیوی function.Micro چینی داروها Osmotherapy می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال به بازسازی بافت و سلول های اختلال کلیه اساسا داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.